♆ Neptune

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Tack skolan

Av James - 21 februari 2014 19:43

Jag får betyg på det här. Intresserar bloggar mig? Inte det minsta.

Nu vill du självklart veta något om mig, inte sant? Jag hoppas du inte vill det, det skulle göra min upgift så mycket enklare, men tyvärr så kommer det alltid vara någon som bara måste veta utan någon som helst kontext till det. Så nu skall jag börja med introduktionen.  

Mitt namn är Lord James den förste. Jag äger en kvadratmeter slott i Scotland, så gör även min mor Lady Caroline. Jag spenderar fritiden framför datorn eller i någons soffa. I denna soffa sker oftast så kallad lökning där majoriteten av luften består av svettpartiklar. Detta leder oftast till extrem hetta och då uppstår den så kallade lökeffekten. När hettan från lökarna höjs skapas fler partiklar vilket leder till ökad temperatur  i rummet vilket i sin tur leder till mer lök.

Nu kanske du undrar vilka intressen jag har. Det är helt enklet programering, anime/manga och spel. Även brädspel och kortspel, det är allt du behöver veta. Så nu är jag klar med detta och behöver förhoppningsvis bara skriva ett inlägg till och sen aldrig mer.

Detta är ganska smärtsamt faktiskt. 

~James

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av James - 11 juni 2016 15:21


En kort guide på hur man blir av med all reklam från sin blogg helt gratis.   Ja du läste rätt och det är väldigt enkelt att göra.   Hur det fungerar i teori. Html -> Deras css -> Vår css som gömmer reklamen     Du kan överskriva en sto...

Av James - 1 januari 2016 21:07

Kreativ rubrik, som vanligt. Ja, här är ett nytt inlägg. Då jag inte fick några frågor från mitt misslyckade QnA tänkte jag skriva ett nytt inläg . Min anledning är den samma som alltid. Det känns som jag borde skaffa en riktig anledning, eh, vem b...

Av James - 10 oktober 2015 18:02

10 månder,hu? Jag är tillbacks från de dödas land. Wo! hör jag 3 personer skrika från 7 mils avstånd.Så varför börjar en James att skriva igen? ¯\_(ツ)_/¯   Skumt att mitt svar på sista frågan på matteprovet kunde fungera som svar på min ...

Av James - 27 december 2014 22:35

      Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg med något annat en "dikter" om Anton, eller i detta fal "dikt" efter som jag bara han att skriva en innan jag blev stoppad. Så nu kanske du undrar varför skriver du något nu? För att jag kan,...

Av James - 4 augusti 2014 12:32

Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anton Anto...

Presentation


18
♥ Ray
Mina väner beskriver mig som en dålig programerar och en mediocre designer
WIP style. ETA 2d
STEAM:
/LoveCrow
ELLO:
/yzx


Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Skapa flashcards